piątek, 1 września 2017

Szydełko tunezyjskie - podsumowanie drugiej lekcji

Witajcie!
Właśnie zakończył się drugi etap naszej nauki splotów tunezyjskich, w którym ćwiczyłyśmy splot podstawowy i haft. Udział w tym etapie wzięło 11 osób ale powstało aż 16 prac!


Tym razem pierwsza była była Czarna dama, która stworzyła maleńką ale jakże uroczą torebeczkę i udowodniła, że splotów tunezyjskich można uczyć nawet jeśli nie posiada się specjalnego szydełka.



Dorota wyczarowała podkładkę pod kubek:



Ania Iwańska zaszalała i stworzyła aż cztery wspaniałe prace:







Wehlen zrobiła bardzo efektowny pokrowiec na telefon.


Jola zrobiła kosmetyczkę z cudnymi różyczkami ale nie chce na razie zdradzić co będzie w niej przechowywane (wiadomo tylko, że nie będą to kosmetyki).



Niebanalne kosmetyczki znajdziecie też u Mięty:




Tina wpadła na bardzo oryginalny pomysł i wydziergała... bransoletkę.

Agata przepięknie ozdobiła poduszkę swoim inicjałem.


Do naszej zabawy dołączyła też Ewa - Hawwa57, która przygotowała dwie haftowane łapki/podkładki.




Ewa przygotowała też jedną łapkę w ramach zaległej pierwszej lekcji.


U Beatki mogłyśmy podziwiać torebkę:



A ja zrobiłam mitenki:

Nadal możecie zgłaszać swoje prace do zadania 3 (entrelac), zapraszamy też na nową lekcję u Beatki


10 komentarzy:

  1. No, no całkiem nieźle żeśmy sobie poradziły. Powstały świetne prace . Gratuluje dziewczynom a Tobie Ewo dziękuje za zabawę i fajne podsumowanie. Ja jestem dumna że poznałam podstawy kolejnej techniki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię oglądać podsumowania:-)
    Świetne prace powstały! Ja również dziękuję wszystkim dziewczynom, które podjęły się zadania, a także tym kibicującym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. I jakie praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace powstały, moje mitenkowe plany nie wypaliły, ale może kiedyś. Fajnie tak zobaczyć wszystkie prace razem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda!!! wspaniałości. Aż pozazdrościłam i od razu zapisałam sobie blog Beatki. Też postanowiłam się nauczyć tego splotu, tym bardziej, że szydełko tunezyjskie posiadam od dwóch lat a nie używam bo nie umiałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczynki spisały się wzorowo :) - zdolne uczennice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźny dorobek Dziewczyny! I jaki różnorodny;) brawa dla Was:)

    OdpowiedzUsuń