środa, 23 kwietnia 2014

Legowisko dla kota

Robiąc dywanik ze sznurka wpadłam na pomysł, żeby zrobić legowisko dla kota.
Luna była zainteresowana legowiskiem jeszcze w trakcie dziergania. Właziła mi na kolana, kładła się na robótce i nawet specjalnie nie przeszkadzało jej, że co jakiś czas przekręcam ją razem z jej nowym legowiskiem.
Do środka włożyłam okrągłą poduszkę, którą uszyłam (SAMA!) ze starej pościeli i dwóch warstw flizeliny. Poduszkę obszyłam różową lamówką.






Na zakończenie zdjęcie z wycieczki w góry, na którą wybraliśmy się w drugi dzień świąt. Po drodze trochę zmokliśmy, ale na szczęście mieliśmy kurtki z kapturami. Na drogę zapakowałam resztki świątecznego jedzenia, w tym sałatkę. O widelcu zapomniałam ale okazało się, że mogą go zastąpić dwa mieszadełka do herbaty, które mąż przyniósł mi ze schroniska.




Na takie wyprawy w góry trzeba brać porządne obuwie. Jakiś nierozważny turysta zgubił po drodze podeszwę. W pierwszej chwili pomyślałam, że to może zgnieciona butelka ale nazwa producenta szybko wyprowadziła mnie z błędu :)




Pozdrawiam Was gorąco :)
Ps. Dziękuję osobom, które głosowały na mojego Kicka w konkursie. Niestety nie udało mi się nic wygrać.

28 komentarzy:

  1. Super pomysł! :) Kotek na pewno zadowolony z nowego miejsca do wylegiwania się :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Legowisko fantastyczne zrobiłaś!!!! jak różowe to dla kotki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to legowisko :) w sam raz dla czarnej ślicznotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne legowisko i bardzo ładnie się prezentuje z głównym mieszkańcem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legowisko pierwsza klasa i kotek się w nim pięknie prezentuje.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Kicia ma urocze legowisko! Od razu bestyjka wyczuła, że to dla niej :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super posłanko-kicia się w nim pięknie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne posłanko i jakie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne legowisko, bardzo pomysłowe. Zabawne historie- kot leżący na nieskończonej pracy, pewnie sprawdzał czy wygodne a zdjęcie podeszwy haha ciekawe jak właściciel wracał bez niej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Legowisko jest super!! I najważniejsze: widać, że właścicielce się bardzo podoba :)))
    Góry uwielbiam i zazdroszczę pobytu.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Legowisko jak i nowa właścicielka prezentują się rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kotkowi do twarzy w tym różu :) Doskonały pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świtny pomysł i jak widać kotkowi też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Luna po prostu czuła, że to dla niej. Śliczne legowisko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie fantastyczne! Kocia właścicielka musi byc zadowolona ;) Wspaniałe miejsce do leżakowania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra legowisko , kotek chyba jest zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczynki - kotki tak to mają, że różowy kolorek wybierają. Łóżeczko śliczniutkie i na pewno wygodne jak panienka w nim lubi przebywać.
    Czekam na dalsze Twoje fajne robótki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj widać że Luna zachwycona nowym legowiskiem :)
    Heh, zdecydowanie nie zazdroszczę temu kto na szlaku tą podeszwę zgubił ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super legowisko! :)
    Góry uwielbiam! :) My drugi dzień świąt też spędziliśmy rekreacyjnie :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie różowiutkie legowisko dostał.Pasuje mu do tej czerni:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że kotek strasznie dumny z różowego legowiska!

    OdpowiedzUsuń
  23. Legowisko jest fantastyczne i piękne :) A podeszwa - hehe, niezła reklama.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z legowiskiem, kolor wskazuję, że chyba przeznaczone dla kociej dziewczyny:) Myślę, że mojej również by się spodobało :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny koszyk! Aż pozazdrościłam Twojemu kotu :)
    Dziękuję za udział w zabawie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Legowisko wpsaniałe, Mam pytanie ile sznurka potrzeba bu wykonać takie legowisko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam 100 metrów sznurka o grubości 5 mm.

      Usuń